  • Data: 2007-10-19 20:15:31
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Jakieś zrozumienie dla tekstu, czy obrażasz swoim zwyczajem?
    > To był PRZYKŁAD. Chodzi o to, że babciość ma się nijak do fanatyzmu.
    Tę "babciość" i mój negatywny stosunek do niej, sam sobie wymyśliłeś.

    > I kolejny taki ,,żart'':
    Głupi i szkodliwy.

    > Maciek, mam wrażenie, że nienawiść zaćmiła ci logiczne myślenie. Wyzywanie
    > kogoś od debili, bo opiera partię X świadczy o tobie dobitnie! Do tego się
    > przyczepiłem.
    Nienawiść to jest to co prezentują ci nawołujący do kolejnych polowań na
    czarownice, do ciągłego szukania wrogów, do rozliczania wszystkich, któ?zy
    nie są "za". Moje logiczne myślenie ma się dobrze i jest to w sumie jedna z
    niewielu rzeczy, których mam po dostatkiem.

    > I znów coś masz do mojego dziadka?
    Żeby było jasne. To co napisałem było kpiną, ale nie z Ciebie a z
    zaściankowości naszej obecnej władzy. Nie mam nic do twego dziadka, babci,
    ani dzieci, wnuków i prawnuków. Sam pochodzę z terenów pogranicza, gdzie
    mówiono często przemiennie po polsku i po niemiecku. Odwoływanie się do
    fobii i strachów sprzed ponad półwiecza uważam za najgorszą podłość i
    draństwo. Więc jeśli łaska, to nie imputuj mi zachowań z pisowskiej strony
    sceny politycznej.

    > Ja jestem z przekonania kosmopolitą i uważam, że każdy ma prawo do życia w
    > spokoju.
    No i nareszcie gadasz jak człowiek. :)

    > Ano mam. Moim marzeniem jest pensjonat w Bawarii :D
    > Ale na razie języka nie staje... jestem ofiarą zaniedbań edukacyjnych :(
    Nie mieszkałem w pensjonacie w Bawarii, więc nie mogę nic w tej sprawie
    orzec, osobiście preferuję pensjonaty w Londynie :)
    Ale na razie nie starcza kasy... jestem ofiarą zaniedbań płacowych :(

    > No właśnie nie brzmisz jak żart. :( Raczej brzmisz z nienawiścią.
    Przesadzasz. Choć nie ukrywam, że głupoty nie znoszę, ale Tobie przecież jej
    nie zarzucałem :P

    --
    Maciek