  • Data: 2007-10-24 13:43:13
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, Ty nie wiedzieć o co masz do mnie pretensje.

    nie mam do ciebie pretensji... zdarza sie ze jedenym i drugim puszczaja
    nerwy, jednak nie wolno generalizowac!

    > Wierni to są przez duże K. W każdym razie, akurat fanatycy z brygad

    T ze w drugim slowie "Kosciol" nie uzylem wielkiej litery to przeoczenie.
    ale sie doczepiles choc wiedziales o co chodzi...

    > I znów? Potem się zdziwisz znów? Dyskusja z obrażaniem rozmówcy mało
    > mnie bawi.

    Widzisz, tak to jest jak przedstawia sie tylko jedna strone medalu.
    Nie nalezysz do osob,ktore wysluchaja obu stron i z gory jestes stronniczy.
    Moze mnie troche ponioslo, przepraszam jesli poczules sie urazony.

    > A czy ja mówię, że Ty mówisz, że do wszystkich? TVN generalizuje i

    "propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    budować wizję wszystkich słuchaczek"

    TV Trwam czy RM robi to samo, tylko ze w druga strone...

    > efekty widać już wyraźnie. Akcje takie jak ,,schowaj babci dowód''
    > czy te oszukane ogłoszenia PKW oraz ogólnonarodowa nagonka na
    > starszych.

    To juz bylo napietnowane... wiec skonczmy z tym...

    > Ano i właśnie dlatego ogólnogeneralizatorskie akcje powodowane przez
    > bojówki TVN mi się nie podobają. I nie piszę DO CIEBIE ale ogólnie.
    > Żeby w końcu przestać słuchać TVNowskich prowokacji i mataczeń.

    tyle ze nalezy pamietac tez o zaprzestaniu sluchania tych mataczen i
    prowokacji z drugiej strony barykady!

    > Ano. Np. ja się nie poczuwam. Myślę też, że np. Jan Paweł II też się
    > nie poczuwał do takich bojówek.

    Ale niestety spora czesc Katolikow i to niestety ta starsza dla ktorej
    "christ before all" daje sie manipulowac i staje sie fanatyczna czescia
    spoleczenstwa!
    JPII mial duzo bardziej otwarty umysl niz 98% spoleczenstwa...

    > No więc nie rozumiesz nadal. Wyjaśniam znów: Czepiasz się amnestii, a
    > ja powtarzam, że amnestia amnestią, zła była, przyznali się do
    > porażki, amnestię wycofali, ale... UWAGA! upadłość uczelni wyższych
    > postępuje od lat
    > 10. Zaś amnestia wydała z siebie tylko 2 roczniki. Więc to nie
    > amnestia jest przyczyną (może cząstkową w 2 lata, ale tyle), a sama
    > degrengolada edukacji oraz obniżenie poziomu matury do poziomu dna
    > totalnego.

    Ja rozumiem o co tobie chodzilo... jednak patrzac na pytanie i odpowiedz
    mozna odniesc inne wrazenie.

    > No toż właśnie tom napisał. Wszystkie rządy po kolei ogłaszały swoje
    > amnestie... W takiej formie czy innej... Zabierały kasę na zajęcia
    > pozalekcyjne, zabierały kasę na dobrych nauczycieli i sporo z nich się
    > wykruszyło, zabierały kasę na wyposażenie szkół, które już w zasadzie
    > nic nie mają... W efekcie debilizm rósł, więc żeby statystyki nie
    > spadały, to obniża się kolejne wymagania. A amnestia to kawałeczek
    > problemu, maleńki i wynikający z poprzedniego ciągu.

    ale to napisales w sposob rzeklbym niezbyt dobry.
    A przynajmniej zle ulozyles zdanie odpowiadajace na pytanie o amnestie!
    To zdanie ktore ja podalem a te ktore ty podales w tym kontekscie maja
    wyraznie rozne znaczenia, choc wiem juz co chciales napisac.

    > I znów nie rozumiesz co chciałem powiedzieć. Przecież powiedziałem,
    > że mamy C! że mamy niski i omyłkową amnestię na szczęście

    matura miala podniesc poziom... wiec mialo byc A, jednak poziom byl zenujacy
    a uczniowie jeszcze bardziej wiec pan G. udzielil amnestii (moze uwazal ze
    byla za trudna)!
    tak naprawde wyszla wersja C o ktorej pisales

    > żenująco niskiego poziomu edukacji... Sama w sobie amnestia nie
    > byłaby zła, gdyby właśnie poziom był wysoki.

    No bez jaj!
    Trudno... nie chcial sie ktos przylozyc to niech sprobuje za rok! bedzie
    mial sporo czasu na przemyslenie czemu tak a nie inaczej!
    Amnestia maturalna to najwieksza glupota!
    tak samo jak na maturze brak matematyki! Pozniej pan/i magister nie potrafi
    policzyc ile to jest 4*7!

    > Ja pier.... A co ja kuźwa napisałem?

    Za bardzo nerwowy jestes... wez jakis nerwosol albo co :)
    Pierwotnie matura, ktora byla nowa miala podniesc poziom... i niestety nic z
    tego nie wyszlo...

    > No nie jest. Podchodzisz od drugiej strony dyskusji. Nikt tego nie
    > twierdził. Po prostu TVN się snobuje nazywając się wykształciuchami i
    > wmawia narodowi, że wykształciuch to dobra rzecz. I tyle. Tego
    > dotyczyła dyskusja.

    No to kurna do kogo byl list Dorna "Drogi Wyksztalciuchu"?
    jak to rozroznic?

    > No i? To jest wieloosobowa grupa dyskusyjna. I dlatego dyskusja
    > dotyczy szerszych aspektów, a nie tylko TWOJEGo podejścia.

    hehe "MOJEGO podejscia" hehe
    przeciez ja pisalem ogolnie... a nie odnosnie do siebie
    "Sluchaj osob rzucajacych miechem jest troche po kazdej stronie... "
    znaczylo ze nie tylko opozycja do PiS rzuca miechem... takze i sami
    popierajacy PiS.
    Dlatego pisanie ze:
    "Właśnie takie głosy jak Twój sprawiają, że najprawdopodobniej zagłosuję
    właśnie na PiS. Bo jeśli nie zagłosuję na PiS to dołączę właśnie do dresów
    twojego pokroju"

    Jak sam widzisz obrazasz ludzi a innym wypominasz...

    > Też nie oglądam. Czasami natykam się na Szkło, bo mam TVN na ostatnim
    > kanale w TV. I wieczorem przed snem czasami przewijam co tam leci w
    > okienku. A że o 11 w nocy to zazwyczaj nic nie leci, to docieram do
    > ostatniego kanału i widzę co tam te smutasy wygadują...

    to przeciez mozesz se snieg wlaczyc na tym kanale... i juz nie bedziesz mial
    TVN :P

    > Od razu kłamią....

    no to jak? mowia prawde?

    > Tylko zasięg społeczny TV Trwam jest dość znacznie mniejszy niż TVN,
    > która ma większe zaufanie społeczne.

    TV Trwam jest w kazdej sieci kablowej... dostepna na satce.. RM praktycznie
    wszedzie...
    wiec o czym ty mowisz?

    > No jakoś nie zauważyłem. Nagonka na PiS była wszędzie. Bojówki TVN
    > robiły największą, ale TVP też nie głaskała.

    Wez przestan... TVP nie glaskala PiS, ale kopala innych :)
    Tak wiem ze PiS ma pretensje do TVP za akcje"Kazdy glos ma znaczenie"
    a to juz zenujace...
    Ale tak to raczej PiS nie ma co narzekac na TVP.

    > Nie. Definicja wykształciucha była w tym wątku. W skrócie: taki jak
    > TVN czy np. Kazimiera Szczuka... Co to czuje się lepszy i obraża
    > wszystkich wokoło dlatego, że cośtam mądrzejszego wie ze studiów...

    Idealnie pasuje to do wiekszosci poslow PiS :)
    Teraz to juz wcale Dorna nie rozumiem...

    > wybacz, ale się nie mylę :D

    Oczywiscie mozesz miec swoje zdanie i szanuje to jednak mam je zupelnie
    odmienne.

    > Ton tego:
    > jest jednoznaczny, zwłaszcza początek.
    >
    > Może i jestem nadwrażliwy, ale się zdenerwowałem, przepraszam

    "Wez przestan pisac bzdury.
    Zajmij sie czyms pozytecznym!"

    to cie tak zdenerwowalo?
    a co bys powiedzial jakby cie od dresow wyzwano? jak sam to uczyniles?
    Za czesto uogolniasz... i za latwo sie irytujesz.
    Musisz wiecej magnezu jesc :)

    Przeprosiny przyjete... ja takze nie mialem zamyslu cie obrazic nigdzie w
    postach :) to nie moj styl...

    > No pewnie czeka, Kaczmarek był też z PiS, prawda?
    > W każdym razie, jak widać, PiS nie zawahał się ciąć w swoich. Nie

    poza kaczmarkiem jeszcze w trakcie kampanni wyszlo kilka spraw...
    A po show z Sawicka, Premier sam w wywiadzie ktorym przyznal ze sa osoby z
    PiS ktore czekaja na swoja kolej, ale to juz po wyborach.
    i gdzie zasada "wyborca ma prawo wiedziec"? Do Sawickiej pasowalo a do
    czlonkow PiS juz nie?

    > zawahał się też zrobic wybory i oddać władzę.... Mogli siedzieć,
    > grzać stołki i tolerować pewne niedociągnięcia. A jednak poszli
    > ostro... Ucięli wrzoda, choć sami przez to zostali ranni.

    mysleli ze wygraja...powiem nawet, ze byli tego pewni... prowadzili nawet w
    sadazach... i mysleli ze bedzie lepiej...
    a tu taka niespodzianka..

    proponuje EOT

    Steel