  • Data: 2007-10-19 19:55:13
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > No więc nie krytykuj, że to czy tamto się mi nie udało i nie siej
    > fałszywej propagandy porażki. Bo że wpadki najlepiej widać to jedno, ale
    > twierdzenia o ,,nie popisaniu się'' to drugie.
    Jakiej propagandy porażki? Na podstawie rozmaitych informacji wyrabiam sobie
    swoją opinię. W końcu jesteś aktywnym uczestnikiem grup dyskusyjnych od
    lat, piszesz tzw. blog (ostatnio co prawda pusty), nie jesteś osobą
    nieznaną w pajęczynie, o Tobie też piszą. A że ze wszystkiego się taki czy
    inny wizerunek wyłania, to już tak jest.. środowisko zawsze nam "gębę"
    przyprawia, a sieć to też takie środowisko.

    > OK. Ale też nie było na temat, który ja poruszałem. Ja tylko napisałem, że
    > obrzydzają mnie ataki na zwolenników PiS, tylko dlatego że są zwolennikami
    > PiS lub na osoby z pokolenia 55+ (nawiązując do cytatu z dziennik.pl)
    > tylko dlatego, że mają 55+ i np. chodzą do kościoła, i to jeszcze czasami,
    > nie daj Boże, w berecie.
    Akurat do kościoła to niespecjalnie chodzę, ale zu zammen do kupy wrzuciłeś
    mnie do zupełnie innego worka, niż choćby wiekowo przynależę. I kompletnie
    nie chodziło o to, że inicjator wątku jest w podeszłym wieku i nosi
    moherowy beret. Wręcz przeciwnie - sądzę, że to młody wilczek z gatunku
    tych co mają "abecadło na plecach".

    > Nie, udowodniłeś to, co sobie wyobraziłeś. Jakąś dziwną miłość moją do
    > PiSu, jakieś dziwne wstąpienie Tristana w szeregi PiS.
    Akurat o to wcale Cię nie podejrzewałem. Tristan najchętniej wstąpiłby w
    szeregi PN (partii niezadowolonych), ale takowej jeszcze nikt nie
    założył. :D

    --
    Maciek