  • Data: 2007-10-19 20:46:12
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 21:42
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffb1d1$2u0$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Przez 30 lat pracy występowałem publicznie codziennie przez kilka godzin
    > (występowałem także przed rozmaitymi bardziej oficjalnymi gremiami).

    No OK. I nie było wpadek?

    > I nie
    > wyobrażam sobie, żeby "się język" zaplątał w pospolite błędy gramatyczne,

    E tam... Widać jesteś po prostu biegłym mówcą. Zwłaszcza że języka polska
    łatwą nie jest, a chęć właśnie poprawnego i ładnego wypowiadania się pcha
    często w konstrukcje bardziej zawiłe niż codzienne, z łatwiejszą
    możliwością wpadek.

    > żeby "po swojemu" śpiewać hymn, żeby mówić z wyjątkowym niechlujstwem
    > fonetycznym.

    Czy ja wiem, najbardziej fafluni chyba Tusk z obecnych-czołowych.
    Za to właśnie Bracia Ksero Bis to są właśnie wygadani o składni.

    > Dla mnie jest to zasadnicza dyskwalifikacja.

    Czy ja wiem... Liczy się sens a nie gładka mowa... Dziadek Adolf przemawiał
    jakby płomiennie i porywająco. Nie wiem na ile gramatycznie, ale szło mu
    gładko...

    > Powtarzasz w tym wypadku brednie godne moona z pp.

    Kogo?

    > Znaczy, że liczy się
    > tylko formalne wykształcenie peerelowskie?

    Ciebie jest dwóch?
    Niedawno ja pisałem o babciach i o tym, że nie tylko akademickie
    wykształcenie się liczy, a Ty się dziwiłeś. Teraz sam piszesz dokładnie to
    samo...

    Nie, nie uważam, że tylko to się liczy, ale stawiałeś tezę:
    ,,PiS krytykuje tych z wykształceniem, jak Bartoszewski, do których i ja się
    zaliczam i jestem dumny'', więc zwróciłem uwagę, że akurat B. nie ma
    wykształcenia

    > A co do mojej reakcji, to
    > sądzisz, że jeśli ktoś bredzi, to ja kulturalnie powinienem mu potakiwać w
    > imię poprawności politycznej?

    Nie. Ale chodzi o sposób.

    > Ja zbyt wiele przeżyłem już, żeby teraz
    > wpadanie w łapy peerelu bis traktować lekceważąco. Państwo policyjne
    > przećwiczyłem na własnym tyłku i powtórka mnie nie bawi.

    Tylko posługując się metodami dyskusji z rynsztoka działasz przeciwnie.
    Ktoś przeczyta Twoją wypowiedź, Hanki i Sowieckiego i powie: ,,o kuźwa, ale
    te antypisowce są oszołomy i chamy, może jednak zagłosuję na PiS...''

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl