  • Data: 2007-10-20 22:42:12
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No.... Budynkom ciężko zostawać partiami... Ale to detal. Ta czy siak,
    > przerażające jest jak bardzo nic nie rozumiesz i to nawet z własnych
    > słów.

    Kosciol kolego to nie tylko budynek, to takze zgromadzenie ludzi,
    wierni to kosciol, swiatynia to kosciol. Czujesz tę subtelną roznicę?

    > Taaaaaaaaaaak, straaaaaaaaaszne... To właśnie pełen nienawiści
    > propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    > budować wizję wszystkich słuchaczek... To prawie jak Fx w filmach.

    Historia z zycia...
    Jade samochodem, zatrzymuje sie na skrzyzowaniu, patrze w prawo,
    widze czlowieka lezacego na chodniku jakies 100m ode mnie.
    Podjerzdzam, wysiadam, krew leje sie z ust okolo 70 letniego staruszka.
    Byl upal, jakies 40 stopni. Cala scena odgrywala sie na wprost wejscia
    do kosciola (jakies 15m (METRÓW!!!)).
    U wrot swiatyni stoja dwe panie. Maja jakies 55 lat na czache.
    ZADNA nie zareagowala...

    Bić, krzyczeć, walczyć o Tadeusza, o kościol, o radio potrafią...
    ...Postępowac wg nauczania Chystusa juz nie...

> [...]
    > żenująco niski poziom, ale Amnestia jest tu tylko odwracaczem uwagi. Była
    > pomyłką, do tego się przyznano i ją wycofano. Ale nadal pozostaje stan (B)
    > i on jest zły. Tym, co najbardziej znacząco zniszczyło polską szkołę była
    > tzw.reforma i podział na Gim i Gim++ oraz zamrożenie płac nauczycielskich
    > na poziomie niewykwalifikowanego robotnika fizycznego. I amnestie to jest
    > tylko mydlenie oczu, żeby naród nie zauważył gnijącego trupa. Trupa, który
    > został po SLD i AWS. A że PiS go nie zakopał tylko pozwala leżeć i gnić

    Obie (AiB) są do bani. Dziwi mnie ze wolisz mniejsze zlo ale zawsze zlo...

    > Ja? Zwolenników PiS wyzwano od debili i zasugerowano antykoncepcję
    > rodzicom. Gdy stanąłem w ich obronie, zbluzgałeś mnie również. W
    > międzyczasie rozpoczęła się oddzielna dyskusja o definicji słowa
    > wykształciuch.
    > Ja tylko mówię, że fanatyzm przeciwników PiS jest niesmaczny. TVN w
    > szczególności sieje propagandę nienawiści.

    Nienawisc w TVN? To nie sluchales nagran O. Tadeusza?
    Posłuchaj je proszę, a nienawiść nabierze dla Ciebie nowego wymiaru.

    Sikasz jak małolat... Światła, mundurki, jakaś ulga... I może mam za to
    komuś
    order dać? Trzy moze piec madrych ustaw przez dwa lata to oznacza srednio
    jeden
    dobry pomysl na 146 dni kalendazowych.
    A skaszanione pomysly to gdzie?
    - dywanik grzany dla premiera
    - samolocik dla jego brata
    - Endriu L zatrudnia kumpli w ministerstwie
    - poslanka zatrudzia cala rodzine w swojej kancelarii
    - minister sprawiedliwosci orzeka wyrok zanim zrobi to sad
    - CBA przyczynia sie do spadku dawcow organow
    - minister oswiaty nie potrafi sie poprawnie wyrazac (chcom, bendom,
    zrobiom)
    - beger nagrywa rozdawnictwo posad
    - spieprzaj dziadu
    - malpa w czerwonym
    - dyktafon osiaga rekordowa spredaz
    - teletubisie
    - premier mieszka z kotem i mamą
    - premier nie ma konta w banku
    - itp itd...

    > Oczywiście... Dlatego nie jestem ani za PiSem ani za wykształciuchami.
    > BTW: TVP jest też przeciwko PiSowi. Taka moda.

    Taa... Nawet Krzaklewski nie miał takiego orędzia przed wyborczego
    w publicznej TV za nasze pieniądze... Obudz sie... Proszę...

    Też myślałem, że bedzie lepiej, ale zamiast lepiej było LPPIEJ...

    > No dość średnio czekają.... Lepper i Kaczmarek dość głośno się odbili w
    > mediach.

    Jestes aż tak ślepy by nie wiedzieć dlaczego wpadl Endriu z Kaczmarkiem?
    Mam nadzieję że to efekt niewiedzy, a nie odporności na wiedzę.

    Szolek