  • Data: 2007-10-23 17:56:37
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 23 października 2007 09:08
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffk704$j4s$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Powiedz w ktorym miejscu cie oplulem?

    Ton tego:
    jest jednoznaczny, zwłaszcza początek.

    > Ale ja tego wcale nie popieralem... chyba nie czytales ze zrozumieniem

    Nie, Ty nie wiedzieć o co masz do mnie pretensje.

    > Chyba masz klopoty ze zrozumieniem albo zgrywasz glupa... "kosciol" nie
    > byl w sensie "budynek" tylko wierni nie kazde slowo ma tylko jedno
    > znaczenie.

    Wierni to są przez duże K. W każdym razie, akurat fanatycy z brygad Taty
    Grzybka z Kościołem Katolickim wspólnego mają dość średnio coś. Chyba że
    chodziło Ci o Kościół Taty Grzybka, który jednakowoż jest chyba jednak
    sektą a nie uznanym Kościołem.

    > I tu sie zgodze, jednak stara sie uchodzic za katolicka rozglosnie

    No a ja się staram uchodzić za młodego i przystojnego :-P

    > Ale ty jestes zenujacy...

    I znów? Potem się zdziwisz znów? Dyskusja z obrażaniem rozmówcy mało mnie
    bawi.

    > Czy ja napisalem ze to sie odnosi do wszystkich
    > sluchaczy?

    A czy ja mówię, że Ty mówisz, że do wszystkich? TVN generalizuje i efekty
    widać już wyraźnie. Akcje takie jak ,,schowaj babci dowód'' czy te oszukane
    ogłoszenia PKW oraz ogólnonarodowa nagonka na starszych.

    > Wez nie wkladaj w moje usta czegos czego nie napisalem.

    No właśnie masz jakieś obsesje. Ja piszę sporo rzeczy w kontekście ogólnym,
    a nie Twoim.

    > Porownalem bojowki RM/TVTrwam do bojowek Hamasu.
    > Nie napisalem ze wszystcy sluchacze tych stacji sa FANATYKAMI!

    Ano i właśnie dlatego ogólnogeneralizatorskie akcje powodowane przez bojówki
    TVN mi się nie podobają. I nie piszę DO CIEBIE ale ogólnie. Żeby w końcu
    przestać słuchać TVNowskich prowokacji i mataczeń.

    > Zupelnie jak wyznawcy Allaha nie wszyscy naleza do bojowek Hamasu!

    Ano. Np. ja się nie poczuwam. Myślę też, że np. Jan Paweł II też się nie
    poczuwał do takich bojówek.

    > ja mam wrazenie ze ty nie rozumiesz!
    > napisze inaczej przesledz swoja dyskusje ze mna:
    >
    > Moje pytanie: "A myslisz ze kto im w tym pomagal... Kto no oglosil
    > amnestie?"

    No i to pytanie jest ni z gruchy ni z pietruchy.

    > Twoja odpowiedz: "Wszystkie rządy po kolei. Amnestia to ostatnie 2 lata, a
    > upadłość
    > uczelni wyższych postępuje od lat 10."
    > teraz jeszcze raz tylko wolniej
    > Pyt: "Kto no oglosil amnestie?"
    > Odp "Wszystkie rządy po kolei"

    No więc nie rozumiesz nadal. Wyjaśniam znów: Czepiasz się amnestii, a ja
    powtarzam, że amnestia amnestią, zła była, przyznali się do porażki,
    amnestię wycofali, ale... UWAGA! upadłość uczelni wyższych postępuje od lat
    10. Zaś amnestia wydała z siebie tylko 2 roczniki. Więc to nie amnestia
    jest przyczyną (może cząstkową w 2 lata, ale tyle), a sama degrengolada
    edukacji oraz obniżenie poziomu matury do poziomu dna totalnego.

    > Co innego jakbys pisal bardziej rozwinietym zdaniem np
    > "Wszystkie rządy po kolei sa odpowiedzialne za upadek uczelni wyzszych,
    > natomiast amnestia to ostatnie 2 lata"

    No toż właśnie tom napisał. Wszystkie rządy po kolei ogłaszały swoje
    amnestie... W takiej formie czy innej... Zabierały kasę na zajęcia
    pozalekcyjne, zabierały kasę na dobrych nauczycieli i sporo z nich się
    wykruszyło, zabierały kasę na wyposażenie szkół, które już w zasadzie nic
    nie mają... W efekcie debilizm rósł, więc żeby statystyki nie spadały, to
    obniża się kolejne wymagania. A amnestia to kawałeczek problemu, maleńki i
    wynikający z poprzedniego ciągu.

    > Fakt, ze ostatnie dobrych kilka lat poziom matury jest zenujacy.
    > Dla mnie (A) jest tak samo do bani (B).
    > Po kiego grzyba ten "niby" wyzszy poziom jak dali amnestie?

    I znów nie rozumiesz co chciałem powiedzieć. Przecież powiedziałem, że mamy
    C! że mamy niski i omyłkową amnestię na szczęście zlikwidowaną. Ja tylko
    wyjaśniam, że sama amnestia to odwracacz uwagi. Coś co naród może
    skrytykować, a co można łatwo naprawić. W ten sposób naród się nie doczepia
    do problemu faktycznego, czyli żenująco niskiego poziomu edukacji... Sama w
    sobie amnestia nie byłaby zła, gdyby właśnie poziom był wysoki.

    > Prawda jest taka ze poziom nie byl ani o jote wyzszy i z punktu A wyszedl
    > C Punkt (C) to juz zenada.

    Ja pier.... A co ja kuźwa napisałem?

    > No ale przeciez nie kazdy wyksztalcony jets wyksztalciuchem? chyba ze sie
    > myle.

    No nie jest. Podchodzisz od drugiej strony dyskusji. Nikt tego nie
    twierdził. Po prostu TVN się snobuje nazywając się wykształciuchami i
    wmawia narodowi, że wykształciuch to dobra rzecz. I tyle. Tego dotyczyła
    dyskusja.

    > Przeciez ci napisalem ze:
    > "Sluchaj osob rzucajacych miechem jest troche po kazdej stronie... "

    No i? To jest wieloosobowa grupa dyskusyjna. I dlatego dyskusja dotyczy
    szerszych aspektów, a nie tylko TWOJEGo podejścia.

    > Jesli tak cie kole w oczy TVN to go zbojkotuj i przestan ogladac.

    Też nie oglądam. Czasami natykam się na Szkło, bo mam TVN na ostatnim kanale
    w TV. I wieczorem przed snem czasami przewijam co tam leci w okienku. A że
    o 11 w nocy to zazwyczaj nic nie leci, to docieram do ostatniego kanału i
    widzę co tam te smutasy wygadują...

    > jesli uwazasz ze klamia, pozwij ich jak ci sie nudzi!

    Od razu kłamią....

    > Ja uwazam ze czasem faktycznie przerysowuja sytuacje, jednak w druga
    > strone przerysowywaly to media podlegle wladzy...

    Tylko zasięg społeczny TV Trwam jest dość znacznie mniejszy niż TVN, która
    ma większe zaufanie społeczne.

    > Wystarczylo popatrzec na ostatnie dni kampanii i TVP1/2.

    No jakoś nie zauważyłem. Nagonka na PiS była wszędzie. Bojówki TVN robiły
    największą, ale TVP też nie głaskała.

    > aaaa to juz rozumiem... wyksztalciuchy to sa osoby wyksztalcone nie
    > popierajace PiS?

    Nie. Definicja wykształciucha była w tym wątku. W skrócie: taki jak TVN czy
    np. Kazimiera Szczuka... Co to czuje się lepszy i obraża wszystkich wokoło
    dlatego, że cośtam mądrzejszego wie ze studiów...

    > wybacz ale bardzo sie mylisz...

    wybacz, ale się nie mylę :D

    > Prosze cie pokaz mi gdzie cie oplulem?
    > Jak mi to wskazesz to chetnie cie przeprosze.

    Ton tego:
    jest jednoznaczny, zwłaszcza początek.

    Może i jestem nadwrażliwy, ale się zdenerwowałem, przepraszam

    > No widzisz... nie wiesz ze kilku kolegow z PiS tez czeka na przesluchania
    > w roznych sprawach.

    No pewnie czeka, Kaczmarek był też z PiS, prawda?
    W każdym razie, jak widać, PiS nie zawahał się ciąć w swoich. Nie zawahał
    się też zrobic wybory i oddać władzę.... Mogli siedzieć, grzać stołki i
    tolerować pewne niedociągnięcia. A jednak poszli ostro... Ucięli wrzoda,
    choć sami przez to zostali ranni.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl