  • Data: 2007-10-19 21:57:46
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > No i sam przyprawiasz pisząc jaki ja jestem anty i do dupy... Ale wyobraź
    > sobie, że czasami otrzymuję listy z pochwałami tego co robiłem czy robię.
    Tego nie neguję, z tym, że jakoś wkurza mnie malkontenctwo i twoją reakcję
    odebrałem głównie jako przejaw tegoż. I nie da się ukryć, że zaatakowałem
    ad personam. I nie da się ukryć również, że nie jest to coś z czego jestem
    niesłychanie dumny. Całą przyczyną mojej reakcji był fakt, że na prawie
    każdą grupę, jaką czytam, pisowski spam nadszedł. I to z bredniami:
    "PIS rządzi od dwóch lat i w tym czasie odniosło ogromne sukcesy ...walczą z
    korupcją i różnymi aferzystami ..."
    Jeśli to ma świadczyć o inteligencji piszących, to widać ja nie wiem już co
    znaczy brak inteligencji...

    > Ciebie jest ewidentnie dwóch :D
    No wcale mnie to twierdzenie nie dziwi. WO na pcoa kiedyś twierdził, że ja
    to ty pod innym nickiem, a po prostu przypadkiem miałem taką samą opinię,
    zresztą on to w ogóle miał chybioną intuicję.
    Co do poglądów, to wcześniej jeden z naszych wspólnych znajomych określił
    Cię jako osobę o raczej lewicowych poglądach (co tak naprawdę nie wyklucza
    poparcia ewidentnie socjalistycznego PiSu, ale wyklucza nacjonalistyczną
    propagandę).
    P.S. I na tym kończę, bo cisza wyborcza się zaczyna - a ja jestem
    chorobliwie praworządny :P

    --
    Maciek