  • Data: 2006-12-15 01:00:54
    Temat: Re: Tlumaczenie przysiegle z bledami
    Od: BOP <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    (...)
    byc moze jest poprawna, sie okaze, sam jestem ciekaw.

    >Co do meritum, odpowiedzialnośc określa m.in. Ustawa z dnia 27 grudnia
    >2004 r. (wygooglaj sobie). Oczywiście możesz tez dochodzić swoich praw na
    >zasadach ogólnych KC do czego bardzo zachęcam. W pierwszym wypadku
    >(Ustawa, odpowiedzialnośc zawodowa) wyjdziesz MZ tylko na idiotę ale za to
    >będziesz mógł mówić o spisku. W drugim (KC) też zapewne wyjdziesz ale
    >szansa, że wyciagniesz z tego wszystkiego poprawne wnioski jest dużo
    >większa.
    jak na osobe zajmujaca sie prawem zbyt duza insynuacja nie uwasz?
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=insynuacja
    wiesz marcinie mam wrazenie ze gadam z (co najwyzej) studencikami,
    ktorzy wiecej chca wlozc w usta osob z ktorymi dyskutuja niz zstalo
    powiedziane.
    typowe dla wielu polskich grup usenetowych :/
    jak dla mnie EOT

    z zyczeniami bujnej wyobrazni
    pozdr
    Piotrek