eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTele-2 › Re: Tele-2
  • Data: 2008-10-01 10:13:34
    Temat: Re: Tele-2
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gbvhgm$jrg$1@news.onet.pl...
    >
    > To sobie tą lodówkę wyleasinguj, a na dodatek wmuruj trwale w ścianę.
    > Wtedy
    > jest pełna analogia.
    >
    Tylko sprzeczna z ideą leasingu korzystania ze sprawnej lodówki bez tytułu
    własności do niej.

    >> Tele2 płacę za świadczenie usług a wskutek rozwiązania umowy
    >> poprzez wynajnującego, tracę możliwość korzystania z nich.
    >
    > Ale ty w umowie z Tele2 nie zobowiązujesz się że będziesz z ich usług
    > korzystał. Ty zobowiązujesz się że będziesz za nie płacił, zaś Tele2 że
    > będzie ci je dostarczać.
    >
    > Twoja wyprowadzka nic nie zmienia w tym temacie - Tele2 nadal jest gotowe
    > ci
    > dostarczać tą usługę, zaś ty nadal masz możliwość za nią płacić.
    >
    > Następna analogia: powiedzmy że pożyczasz samochód na 2 miesiące. Zaraz po
    > kilku dniach tracisz możliwość prowadzenia pojazdów (np. zostaje ci
    > skradzione prawo jazdy, lub idziesz do szpitala, tracisz jakąś istotną dla
    > kierowania część ciała ....). Czy wypożyczający ma obowiązek zgodzić się
    > na
    > to żebyś mu nie zapłacił tego na co się umówiłeś?
    >
    To ten sam przykład co z lodówką. Nadal mogę korzystać, co prawda teraz
    tylko pośrednio.
    >
    > I dlatego ja bym się zastanawiał czy jeżeli Tele2 nie zawala jakichś
    > terminów, nie da się tej umowy rozwiązać bez skutków ubocznych. Ale najem
    > i
    > wypowiedzenie umowy przez wynajmującego nie ma tutaj nic do rzeczy.
    >
    Właśnie Przemek proponuje wykorzystać zapis:
    [cyt]
    > 4. W przypadku wyboru przez Klienta opcji Umowy lojalnościowej, Klient
    > zobowiązuje się nie rozwiązywać Umowy w terminie 24 albo 36 miesięcy (w
    > zależności od wybranej przez Klienta opcji) od dnia Aktywacji Usługi ADSL,
    > tj. dnia wskazanego w §4 ust. 4 (bądź § 3 ust. 4) niniejszej Umowy (Okres
    > lojalnościowy), pod rygorem skutków opisanych w ust. 6 poniżej.
    > i pkt.6

    Czyli zobowiązuje sie nie rozwiązać w terminie 24 lub 36 miesiecy po
    aktywacji usługi. A przeciez usługa nie została aktywowana, więc nie ma tego
    zobowiązania i chyba może rozwiązać ??

    Pozdrawiam Przemek
    [koniec cyt.]

    pzdr
    olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1