  • Data: 2008-10-01 09:03:29
    Temat: Re: Tele-2
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gbvcll$uaf$1@news.onet.pl...

    > Zamiast lodówki wstaw sobie zatem panele podłogowe ;)

    Wstawiam :)
    Teraz mam takie różnice:
    Nadal panele są moje o ile nie zostały trwale związane z podłożem, ale wtedy
    zgodnie ze zwyczajami prawa lokalowego:
    - Zyskuje upust w czynszu, lub nawet pełny zwrot kosztu (z możliwością
    podniesienia czynszu od lokalu wyposażonego w panele)
    - Zaufałem wynajmującemu ale po remoncie wypowiedział umowę najmu, moja
    lekkomyślność. Jeżeli panele były kosztowne mogę zaryzykować sprawę cywilną.

    pzdr
    olo