  • Data: 2019-07-26 15:20:31
    Temat: Re: Swiry
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2019 o 15:07, J.F. pisze:

    > Ale pieszy jest poczytalny, wiec mandat musi byc.

    Nie musi.

    > A niepoczytalnemu swirowi mandatu wystawic nie mozna, wiec premii nie
    > bedzie, tylko same problemy :-)

    Można - czemu nie nie? Co najwyżej nie przyjmie i sprawa do sądu.

    > Ile tam pisales - jeden na 1000 ?

    1/100 - schizoferników. Pod różnymi postaciami - schizofrenia
    paronoidalna jest tylko jedną z nich, część jest leczona.

    > to mamy 38 tysiecy wariatow, a ilu
    > robi sobie krzywde ?

    Mamy 36 milionów pieszych. Z czego wiekszość przeszła w życiu na
    czerwonym świetle. Ilu z nich ginie z powodu przejścia na czerwonym? A
    jednak kulsony widzą w tym problem. To inaczej mamy 36 milionów ludzi z
    czego coś koło 500 zabójców rocznie. Może też nie warto nic robić?

    > Suweren ma zawsze racje, pieprzyc K :-)

    Spora część surerena ma w dupie prawo - pieprzyć prawo:P

    > No to widzisz - policja tym razem zareagowala, a potrzebowala grozby
    > karalnej,
    > sad zaregowal wlasciwie, a swir tak sie wk*, ze spelnil obietnice :-)

    No tak - wszystko przez to że ktoś w końcu ruszył dupę. Nie ruszać!

    > Z taka historia, to pewnie od dawna jest w szpitalu, a tam im sie w
    > koncu znudzi,
    > stwierdza, ze leki dobrze dobrane ... no i ciekaw jestem co dalej ...

    Myślę, że ten akurtat nie wyjdzie. On jest naprawdę pieprznięty. To nie
    syn prawnika.

    > zakladajac, ze "drze ryja". A jak nie drze ?

    Jak się na niego cały blok skarży, to raczej nie bez podstaw. Powód się
    znajdzie.

    > A dowod gdzie ?
    > A jak swir przytomnie powie, ze to nie on popchnal, tylko jego popchnieto ?
    > No dobra, zeznaniom swira mozna nie dac wiary i nie oskarzac sasiadki o
    > popchniecie :-)

    Dobra - kończę - jak już pisałem z uprawiasz specyficzny rodzaj trolingu
    i uczyniłeś z tego sztukę, za co szacun. Nie pokonam cię:P

    --
    Shrek