  • Data: 2019-07-31 11:39:10
    Temat: Re: Swiry
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Instrumenty administracji zostały wybrane przez ludzi. O konkretnej
    > narodowości.

    Narodowość nie musi mieć cokolwiek wspólnego z nietekturowością państwa.

    > Ależ wierzę;) A jakiś realny przykład, gdzie by to działało?

    W dużej mierze tak, choć nie do końca bo spieprzyli inżynierię społeczną
    (ale też trudno było nie spieprzyć). Wyrosło roszczeniowe pokolenie,
    które przywykło do dobrobytu, życia pod kloszem, mikrozarządzania, za to
    z rosnącymi pretensji co do tych rządów autorytatywnych.

    Jeśliś bardzo ciekaw gdzie, to pingnij mnie na mój e-mail :)

    --
    Marcin