  • Data: 2019-07-26 15:07:10
    Temat: Re: Swiry
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d3aeed0$0$514$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26.07.2019 o 13:49, J.F. pisze:

    >Ale wiesz, że do stolicy ściągali kulsonów z całego kraju? A nawet
    >jak nie, to dopóki biegają za pieszymi co na czerwoym przechodzą na
    >pustym przejściu ich argumenty że "nie mają środków" i "nic nie moga
    >zrobić dopóki kogoś nie zabije" są z dupy wzięte. Pieszy na czerwonym
    >nikogo nie zabija, a kulson twierdzi, że mandat musi być i środki
    >znajduje. Wiec niech się weźmie za sprawę świra na tej samej
    >zasadzie.

    Ale pieszy jest poczytalny, wiec mandat musi byc.
    A niepoczytalnemu swirowi mandatu wystawic nie mozna, wiec premii nie
    bedzie, tylko same problemy :-)

    >To chujowo im wychodzi, bo wielu z nich robi sobie krzywdę.

    Ile tam pisales - jeden na 1000 ? to mamy 38 tysiecy wariatow, a ilu
    robi sobie krzywde ?

    >Chociażby dla konstytucji. Takie obraźliwe słowo na "K".

    Suweren ma zawsze racje, pieprzyc K :-)

    >Ale to nic z punktu widzenia policji nie zmienia. Mają reagować i
    >zapobiegać - bez różnicy świr czy nie.

    >Dlatego nalezy ich leczyć. Przecież sąd bada poczytalność, ale nie
    >jest tak, że jak niepoczytalny to przeprasza i mówi - ma pan tu
    >licencje na zabijanie i prosze więcej nie zawracać sądowi dupy. Idzie
    >zwykle na leczenie w zakładzie zamkniętym albo jest ubezwłasnowaniany
    >skoro nie jest w stanie panować nad swoim postępowanim.

    No to widzisz - policja tym razem zareagowala, a potrzebowala grozby
    karalnej,
    sad zaregowal wlasciwie, a swir tak sie wk*, ze spelnil obietnice :-)

    >No dobra - myślisz, ze zabójce Adamowicza czy kajetana przeproszą,
    >wypuszczą i nakażą policji nie naprzykrzanie się na przyszłość?

    Z taka historia, to pewnie od dawna jest w szpitalu, a tam im sie w
    koncu znudzi,
    stwierdza, ze leki dobrze dobrane ... no i ciekaw jestem co dalej ...

    >Aha. Niezły pomysł. A potem wydamy w pytę kasy na rewitalizację
    >dzielnicy i rozrzucenie tej patologii geograficznie. Zresztą na
    >jakiej podstawie chcesz kogoś "przenieść" z jego mieszkania?

    Na podstawie zagrozenia. Gaz tam ma :-)

    >No i już masz punkt zaczepienia. Raczej nie jest tak, że cały blok
    >się na kogoś uweźmie bez przyczyny więc można zacząć od notorycznego
    >naruszania 51KW.

    zakladajac, ze "drze ryja". A jak nie drze ?

    >Trzeba tylko chcieć. Problem w tym, że policja jest "bezradna" wobec
    >"dobrze znanych policji".
    >Prościej się przypierdolić do klienta w krawacie.

    No ba - policja nawet nie moze mandatu wystawic, wiec wniosek do sadu,
    sad na badania,
    lekarz orzeknie ze niegrozny ... i masz pecha :-)

    >"Zaczęło się właśnie wtedy, kiedy jej córka wróciła z Warszawy.
    >Zaczęło się nagrywanie, podsłuchiwanie. Któregoś razu, jak schodziłam
    >ze schodów, to mnie popchnęła"

    A dowod gdzie ?
    A jak swir przytomnie powie, ze to nie on popchnal, tylko jego
    popchnieto ?
    No dobra, zeznaniom swira mozna nie dac wiary i nie oskarzac sasiadki
    o popchniecie :-)

    J.