  • Data: 2019-07-27 16:43:27
    Temat: Re: Swiry
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Jul 2019 15:20:31 +0200, Shrek napisał(a):
    > Nie musi.

    > Można - czemu nie nie? Co najwyżej nie przyjmie i sprawa do sądu.

    Jak nie przyjmie, to poczytalny,
    ale jak przyjmie, to bedziesz mial problem :-)

    Rodzina/adwokat zareguje, trzeba bedzie cos z tym zrobic, a nie bardzo
    jest co ... wiec policjant winny :-)

    > 1/100 - schizoferników. Pod różnymi postaciami - schizofrenia
    > paronoidalna jest tylko jedną z nich, część jest leczona.

    > Mamy 36 milionów pieszych. Z czego wiekszość przeszła w życiu na
    > czerwonym świetle. Ilu z nich ginie z powodu przejścia na czerwonym? A
    > jednak kulsony widzą w tym problem.

    No i slusznie :-)

    > To inaczej mamy 36 milionów ludzi z
    > czego coś koło 500 zabójców rocznie. Może też nie warto nic robić?

    Przeciez nie zrobisz, trup jest juz martwy.

    Ale jak wystawisz pare mandatow na czerwonym, to trupow ubedzie :-P

    > No tak - wszystko przez to że ktoś w końcu ruszył dupę. Nie ruszać!

    Kto wie ...

    > Myślę, że ten akurtat nie wyjdzie. On jest naprawdę pieprznięty. To nie
    > syn prawnika.

    Na tyle zdrowy, ze w wiezieniu stwierdzili ze niegrozny :-)

    > Jak się na niego cały blok skarży, to raczej nie bez podstaw. Powód się
    > znajdzie.

    No czytales - podsluchiwanie, filmowanie. A 51 kw dotyczy "darcia
    ryja".

    > Dobra - kończę - jak już pisałem z uprawiasz specyficzny rodzaj trolingu
    > i uczyniłeś z tego sztukę, za co szacun. Nie pokonam cię:P

    Prawnicy tez specyficny, i policjanci wola swira nie tykac :-)

    J.