eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStalking przez OrangeRe: Stalking przez Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stalking przez Orange
    Date: Mon, 22 Apr 2013 12:02:20 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <kl31ru$1ph$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kl0v7g$ud5$1@node1.news.atman.pl> <kl1gnc$ggu$1@node1.news.atman.pl>
    <517448d9$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <5174f565$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: individual-234-188.maxnet.biz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1366624958 1841 46.175.234.188 (22 Apr 2013 10:02:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Apr 2013 10:02:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <5174f565$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:719106
    [ ukryj nagłówki ]

    m napisał(a) :
    > On 04/21/2013 10:15 PM, cef wrote:
    >> RadoslawF wrote:
    >>
    >>> A jedyna skuteczna metoda
    >>> to brać na przetrzymanie. Grzecznie słuchać, dopytywać o szczegóły
    >>> oferty a na koniec stwierdzić że się zastanowisz i oddzwonisz.
    >>
    >> A oni płacą za ten czas zmarnowany?
    >
    > Można się nauczyć tak prowadzić rozmowę bez zaangażowania ze swojej
    > strony. Wystarczy co jakiś czas rzucić w kierunku słuchawki
    > "przepraszam", "momencik", "bardzo przepraszam za wydłużony czas
    > oczekiwania", "jeszcze chwileczka" a raz na jakiś czas zadać pytanie
    > wymagające wyczerpującej odpowiedzi.

    Swego czasu, jak dzwonili różni telesprzedawcy, to mówiłem
    "chwileczkę", i kładłem słuchawkę obok telefonu. Rzeczywiście ilość
    dzwoniących po jakimś czasie się zmniejszyła. Jeden taki po 5
    minutach zadzwonił znowu i mówił, że "chyba coś nas rozłączyło". Nie
    poniał aluzju :-)

    Wiszenie na słuchawce minutami, czy jak Ty, kwadransami, przekracza
    moje możliwości cierpliwości. Hmm... może ktoś opracuje bota
    reagującego na słowa kluczowe i odpowiadającego co jakiś czas w
    miarę logicznie? :-D

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
    wszystkie możliwości.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1