    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stalking przez Orange
    Date: Sun, 21 Apr 2013 23:57:59 +0200

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:kl0v7g$ud5$1@node1.news.atman.pl...

    > To jest wykroczenie i stąd problem, bo Policja nie może żądać od operatorów
    > danych bilingowych do wykroczeń. Ten sam problem ze złośliwym niepokojeniem
    > i stąd poprawka w kierunku stalkingu. Ale możesz złożyć stosowne
    > zawiadomienie. To jest po prostu SPAM.

    Na pewno to jest niepokojenie. Ale czy złośliwe? Tu należałoby
    dowieść tej złośliwości. Bo że nie ma z ich strony dobrej woli to
    pewne. Posiadają też wiedzę, że nie życzę sobie takich telefonów.
    Czy kolejne telefony po moim oświadczeniu można uznać za
    złośliwe? Pewnie tak.

    Spam to jest na pewno. Czyn nieuczciwej konkurencji z
    odpowiedniej ustawy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B