  • Data: 2023-08-01 17:40:17
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo widzę to na co dzień. Oni nawet nie próbują zadzwonić i zapytać,
    > czemu paczka nie przyszła, bo to jest rola Policji. Dla nich nie ma
    > znaczenia, że jest napisane wytłuszczonym drukiem, iż paczka idzie z
    > Chin, ale przecież pisało, że wyśle następnego dnia, to trzy dni później
    > już zostali oszukani.

    Niestety w praktyce wysyłacie na drzewo dość zasadniczo
    już pewne oszustwa, ale to pewnie z tego powodu co Shrek sądzi,
    czyli nie chce się Wam robić i liczycie, że jak już klient się dobije,
    to na kogoś innego padnie.

    Zatem jeśli widzisz na co dzień te przypadki,
    to nie generalizuj, bo wobec opisanego przeze mnie
    (mojego przypadku) przyjąłeś taką samą strategię spychania
    co świadczy tylko o tym, że nawet nie pochyliłeś się przez chwilę,
    żeby udzielić jakiejś sensownej odpowiedzi, tylko walnąłeś schematem:
    na pewno nic złego się nie dzieje, paczka w drodze, proszę czekać...