  • Data: 2023-08-01 19:10:28
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Aug 2023 17:40:22 +0200, Shrek wrote:

    > Od razu wyjebał... A zatorturowanie na śmierć w kulsonim kiblu to nie?

    Sam zmarl.

    >I jakoś nikogo nie wyjebali.

    Chyba wyjebali w koncu, ale na początku - prokurator śledztwo
    prowadzi, filmu z tasera komisji pokazać nie możesz,
    pewnie nawet procedury dyscyplinarnej rozpocząć nie możesz, bo
    śledztwo prokuratora ma pierwszeństwo.

    Ciekawe, jaki tam "zarzut" prokurator wpisał.

    Zawiesic chyba mozna, co bedzie skutkowało tym, ze im srednia wyplata
    spadnie, jakby ich potem wyj*, czy sami odeszli ..

    > Czyli największy problem to że pisamki szalujo:P

    No nie wie, czy sie komendant ich bał, czy bardziej wsciekl o ten
    radiowóz :-)

    Ale na ile tam pismaki prawde napisały, a na ile podkręciły,
    to jestem bardzo ciekaw.
    A tu cholera zmowa milczenia :-)

    J.