  • Data: 2023-07-24 06:51:25
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2023 o 17:44, Shrek pisze:
    > Policja zmienia oświadczenia na stronie, k.o.mendant twierdzi że
    > policjanci padli ofiarą ataku i bezpodstawnego hejtu bo nie
    > przeszkadzali w czynnościach lekarzy, podczas gdy sąd stwierdził co
    > innego i w sumie wprost zarzuca policjantom "nieszczególnie obiektywną
    > ocenę sytuacji" oraz że ich notatka "cierpi na niedostatki".
    >
    > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=629821874029
    4203&set=pcb.6298223890293688&type=3&theater

    > "spytaj milicjanta, on prawdę ci powie".

    No i się wyjaśniło. Grantatnikow oświadczył, że kulsony są niewinne. Z
    jednym wyjątkiem - winny jest ten co wydał "złe" oświadczenie.

    "- Zdecydowanie nie zgadzam się z treścią tego oświadczenia, stąd m.in.
    to polecenie kierownictwa KGP, żeby to oświadczenie wycofać. Przekazałem
    komendantowi wojewódzkiemu policji w Krakowie, by wyciągnąć konsekwencje
    wobec osób, które je przygotowały. (...) Było nieprofesjonalne i nie
    opierało się na _faktach_. Przede wszystkim ujawniało elementy tajemnicy
    lekarskiej, czego nie można było zrobić. Osoba, która doprowadziła do
    przedstawienia tego oświadczenia, poniesie konsekwencje - mówił Jarosław
    Szymczyk w "Gościu Wydarzeń".

    Co do tajemnicy lekarskiej to się mniej więcej zgadzam. Ale co
    konkretnie nie opierało się na faktach?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!