  • Data: 2023-07-26 00:48:07
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2023 o 17:04, Shrek pisze:
    > Czego dowodem jest skarga datowana na 5 maja, rozpatrzona pozytywnie
    > przez sąd:P A bez emotikona to po prostu zapewne "zbierali materiały",
    > żeby mieć z czego "robić dramę". Jakby się nie przygotowali to byś
    > powiedział że oszołomy. I drugie pytanie - po trzech miesiacach się
    > przedawnia czy co, że tak się tych trzech miechów upiąłeś?

    Po prostu policzyłem, ile upłynęło od zdarzenia.

    > Czego dowodem jest nagranie lekarza który protestował i wysłanie
    > dodatkowych sił bo lekarze utrudniali czynności. Pacjentka również miała
    > zastrzeżenia. To kto z uczestniczących w zdarzeniu nie miał zastrzeżeń -
    > kulsony?

    Nie wiem o jakich nagraniach mówisz. Odniosłem się do podlinkowanego
    materiału. Czy widzisz tam jakiekolwiek nagrania?

    > Tu akurat masz rację - winni temu będą zarówno politycy jak i kulsony
    > które przekraczają uprawnienia żeby się im przypodobać.

    A jak jeszcze dojdą do tego policjanci, którzy też mogą popełnić bład,
    to w ogóle może być różnie.

    > Na przykład stawiać zarzuty z dupy!
    > Aborcja farmakaologiczna wykonana przez kobietę nie jest przestępstwem.
    > Policja ma działać w granicach prawa a nie jak się kulsonom błędnie wydaje.

    Ale pomoc kobiecie w tym już tak - zauważ art. 152§2 kk.

    > Nie ma żadnego dowodu ani nawet poszlak że popełniła przestępstwo.
    > Kulsony powinny to wiedzieć a jak nie wiedzą to sprawdzić w KK.

    To w kodeksie karnym napisano cokolwiek na ten temat? Czy kulsony mają
    jakiś inny, niż my?

    > Zupełnie bez znaczenia, bo nie doszło _tam_ do żadnego przestępstwa.
    > A my wiemy - miała na celu zapobiegnięcie potencjalnej próbie samobójczej.
    > No kurwa poszło w złym kierunku. Tyle że nie jest to "i tyle".
    > Że co kurwa? Że kulsony chciały dokonać "badania ginekologicznego" bo im
    > się kurwa ubzdurało że kobieta popełniła przestępstwo?

    Nie wiem, co oni chcieli. Poza Tobą nikt o nich nawet nie wspomina, ze
    tam byli.

    > Opis został wygenerowany w oświadczeniu przez policję.
    > Ta kurwa - zawsze są winni pismaki a jak nie to lekarze. Przemyka też
    > zabiło pogotowie. Widzę, że masz dobre wzorce.
    > Podaj numer paragrafu który kobieta naruszyła. Tylko taki żeby pasował a
    > nie z dupy.

    Czy ja gdziekolwiek napisałem, że przestępstwa dokonała ta kobieta?

    > Ja pierdolę - do KK zajrzeć a nie że wam się wydaję. I to mówi poniekąd
    > elita kulsonerii!

    No widzisz. Pal sześć te kulsony, ale że tak uczona jak Ty osoba nie
    potrafi zajrzeć.

    --
    (~) Robert Tomasik