eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość - zmiany › Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Date: Tue, 9 Aug 2011 12:03:55 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <j1r0nv$c8h$1@news.onet.pl>
    References: <j1qqf1$j9s$1@news.onet.pl> <4e40f327$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: afny41.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312884287 12561 178.42.102.41 (9 Aug 2011 10:04:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2011 10:04:47 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110808-1, 2011-08-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:685333
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:4e40f327$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Z jednej strony z sensem, bo dla klienta towar+wysyłka to komplet.
    >
    > A wg. mnie właśnie bez sensu i niesprawiedliwie dla sprzedawców. Jak
    > klient się rozmyśli, albo mu się coś po prostu niepodoba, albo inny błahy
    > powód to sprzedawca jest w plecy z nie swojej winy.

    Ze swojej - oszczędził na realnym sklepie, postanowił mieć mniejsze koszty i
    sklep wirtualny - więc ma inne koszty z tym związane.
    Nie ma tak dobrze, żeby coś miało wyłącznie plusy.

    W normalnym sklepie klient może sobie obejrzeć towar, wypróbować go
    zazwyczaj, więc ma podstawy do stwierdzenia, że taki mu odpowiada.
    W wirutalnym może sobie obejrzeć obrazek, a czasem i jego brak, albo jest
    nieaktualny, o kiepskich informacjach z ulotki nie wspominając - to nie są
    żadne podstawy do czegokolwiek.

    Więc gdy klient już się przekona, że takiego towaru to on by nie kupił,
    gdyby miał możliwość wcześniej się z nim zapoznać, to dostał prawo
    rezygnacji z zakupu.

    Jak się wirtualnym sprzedawcom nie podoba, to zawze mogą zacząć płacić
    czynsz i otworzyć sklep niewirtualny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1