eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość - zmiany › Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
  • Data: 2011-08-09 10:36:23
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 09.08.2011 Marian Paździoch <n...@n...pl> napisał/a:
    >> Z jednej strony z sensem, bo dla klienta towar+wysyłka to komplet.
    >
    > A wg. mnie właśnie bez sensu i niesprawiedliwie dla sprzedawców. Jak klient
    > się rozmyśli, albo mu się coś po prostu niepodoba, albo inny błahy powód to
    > sprzedawca jest w plecy z nie swojej winy. Tak nie może być. Bardzo prosty
    > mechanizm do zniszczenia konkurencji. Co innego oczywiście w przypadku
    > reklamacji z tyt. niezgodności towaru z umową. Tutaj jak najbardziej zgadzam
    > się, że sprzedawca powinien ponieść wszelkie koszty.

    Jeśli klient chce coś obejrzeć, wypróbować, przymierzyć w normalnym
    sklepie, to płaci za paliwo albo bilet autobusowy, żeby do niego dojechać.
    Jeśli chce coś obejrzeć, wypróbować lub przymierzyć kupując w sklepie
    internetowym, to też niech poniesie pewne koszta.

    Nie wiem też jakim cudem można zwrócić usługę spedycji. A skoro nie można
    zwrócić, to dlaczego sklep ma oddawać za nią kasę? No ale jak zmienią
    ustawę i to doprecyzują, to trudno.

    Ale i tak się to jakoś obejdzie, kwestia czasu.
    --
    Samotnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1