eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość - zmiany › Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
  • Data: 2011-08-09 09:42:19
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4e40f327$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
    > Z jednej strony z sensem, bo dla klienta towar+wysyłka to komplet.

    A wg. mnie właśnie bez sensu i niesprawiedliwie dla sprzedawców. Jak klient
    się rozmyśli, albo mu się coś po prostu niepodoba, albo inny błahy powód to
    sprzedawca jest w plecy z nie swojej winy. Tak nie może być. Bardzo prosty
    mechanizm do zniszczenia konkurencji. Co innego oczywiście w przypadku
    reklamacji z tyt. niezgodności towaru z umową. Tutaj jak najbardziej zgadzam
    się, że sprzedawca powinien ponieść wszelkie koszty.
    Swoją drogą czy dziennikarze czegość nie pokręcili...

    Pzdr.
    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1