eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość - zmiany › Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
  • Data: 2011-08-09 16:11:20
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Marian Paździoch napisał:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:4e40f327$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Z jednej strony z sensem, bo dla klienta towar+wysyłka to komplet.
    >
    > A wg. mnie właśnie bez sensu i niesprawiedliwie dla sprzedawców. Jak
    > klient się rozmyśli, albo mu się coś po prostu niepodoba, albo inny
    > błahy powód to sprzedawca jest w plecy z nie swojej winy. Tak nie może
    > być. Bardzo prosty mechanizm do zniszczenia konkurencji. Co innego
    > oczywiście w przypadku reklamacji z tyt. niezgodności towaru z umową.
    > Tutaj jak najbardziej zgadzam się, że sprzedawca powinien ponieść
    > wszelkie koszty.
    > Swoją drogą czy dziennikarze czegość nie pokręcili...
    >
    > Pzdr.
    > M.

    Pokręcili, bo to był prawdopodobnie wyrok w przypadku że przesyłka była
    gratis i potem sklep odliczył koszty przesyłki jakie poniósł a nie 0zł
    jak było w sprzedaży.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1