  • Data: 2011-08-09 10:03:55
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A wg. mnie właśnie bez sensu i niesprawiedliwie dla sprzedawców. Jak
    > klient się rozmyśli, albo mu się coś po prostu niepodoba, albo inny błahy
    > powód to sprzedawca jest w plecy z nie swojej winy.

    Ze swojej - oszczędził na realnym sklepie, postanowił mieć mniejsze koszty i
    sklep wirtualny - więc ma inne koszty z tym związane.
    Nie ma tak dobrze, żeby coś miało wyłącznie plusy.

    W normalnym sklepie klient może sobie obejrzeć towar, wypróbować go
    zazwyczaj, więc ma podstawy do stwierdzenia, że taki mu odpowiada.
    W wirutalnym może sobie obejrzeć obrazek, a czasem i jego brak, albo jest
    nieaktualny, o kiepskich informacjach z ulotki nie wspominając - to nie są
    żadne podstawy do czegokolwiek.

    Więc gdy klient już się przekona, że takiego towaru to on by nie kupił,
    gdyby miał możliwość wcześniej się z nim zapoznać, to dostał prawo
    rezygnacji z zakupu.

    Jak się wirtualnym sprzedawcom nie podoba, to zawze mogą zacząć płacić
    czynsz i otworzyć sklep niewirtualny.