  • Data: 2020-09-15 17:23:14
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2020 o 17:02, J.F. pisze:

    > Po pierwsze - nieumiejetnie udzielaly,

    Skąd wiadomo, że nieumiejętnie? A jak nawet to wiadomo, to skąd to miał
    wiedzieć ratownik?

    Już wałkowaliśmy to. Nie chce mi się kolejny raz. Są instytucje
    zobowiązane do świadczenia takiej pomocy i pobliski ratownik taką osobą
    nie jest.

    a po trzecie ... załozmy, ze tam jakis lekarz by
    > byl, i fachowo stwierdzil, ze do skutecznej pomocy defibrylatora mu
    > brakuje, wiec wyslal jakiegos gapia na basen, bo "tam na pewno
    > maja".

    Ja bym dał, ale znajdź przepis - jeśli chcesz ścigać ratownika.

    > I co wtedy ?

    Pisałem. Może i powinien być taki przepis, ale nie ma.

    > No, wsrod tlumu przypadkowych osob, ratownik wyglada na siłe
    > najbardziej fachową, wiec w zasadie mozna by powiedziec, ze jako
    > jedyny moze udzielic koniecznej pomocy :-)

    Gdyby ów przechodzień się topił - przyznał bym Ci rację. Ale on miał
    kłopoty z krążeniem - przypominam!

    > A wie, ze pusty ?

    Ja wiedziałem, bo łaziliśmy po nim :-) Ale w planie zabezpieczenia
    obiektu był posterunek wartowniczy i trzeba było dymać :-)

    --
    Robert Tomasik