  • Data: 2020-09-15 20:00:05
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2020 o 19:30, Kviat pisze:

    > Dostałeś pierdyliard sensownych argumentów i je olałeś.

    Nie w ilości, a ich jakości problem. Żaden mnie nie przekonał.

    > Serio? Ja pierdolę...
    > Wymyśliłem na poczekaniu teorię z dupy, w ramach sarkazmu, tak jak ty
    > wymyślasz, a ty to uznałeś jako sensowną teorię?
    > Ręce opadają.

    Nigdy się nie spotkałeś w zarozumiałeym kolegą z pracy, który wie
    lepiej? Czasem nie warto go przekonywać, ze nie - bo po co. Więc to nie
    jest odjechana teza wcale.

    > Skoro nie wiesz, to po kiego grzyba wymyślasz bzdury że: "Faktem
    > bezspoornym pozostaje, ze mogąc zabrać nie zabrała"?

    A zabrała, albo wiemy coś na ten temat, że chciała?

    > Nie zabrała. Ale skąd ci się uroiło, że mogła? Może, kulsontwojamać, nie
    > mogła i dlatego nie zabrała.

    To "wrzeszcząca baba" by nie omieszkała o tym powiadomić dziennikarzy.

    > Dlaczego z każdym kolejnym postem utwierdzasz mnie w przekonaniu, że
    > jesteś upośledzony umysłowo?
    > AED na basenie w sejfie? Dobrze się czujesz?

    Ależ to Ty wymyśliłeś taką teorię, a nie ja. Nie mam dowodu na to, że
    ktoś tam w sejfie tego nie przechowuje. Fakt, ze to dość kontrowersyjny
    pomysł, ale może mieć swoje uzasadnienie. Znam takie miejsca, gdzie jest
    apteczka w sejfie, bo nikt tego nie pilnuje, a do sejfu wszyscy mają klucz.

    --
    Robert Tomasik