  • Data: 2020-09-15 20:00:46
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Doktorat, to poniekąd przepustka do samodzielnej pracy naukowej.

    Ale chciałeś napisać coś sensownego związanego z tematem, czy tak
    naturalnie ci wyszła głupia dygresja?

    A skoro tak, to wygląda na to, że nie masz pojęcia co to doktorat i
    nawet się do tego poziomu nie zbliżyłeś na odległość roku świetlnego.

    > Żeby
    > jego przedmiotem była statystyka użycia urządzeń?

    Czytanie ze zrozumieniem jest da ciebie zbyt trudne? Na ten temat, w
    sensie na temat ratowania ludzkiego życia, w tym z użyciem AED.
    W tych doktoratach _również_ przytaczane są statystyki użycia tych
    urządzeń, a nie że statystyki są przedmiotem doktoratów.
    Ale nie wykluczam, że i takie doktoraty są robione, bo nie sądzę, żebym
    znał wszystkie doktoraty.
    Kompletnie nie rozumiem co cię tak zdziwiło. Co jest dziwnego w tym,
    żeby ktoś napisał doktorat na temat statystyki używania AED?
    Przecież takie prace pomagają optymalizować koszty, pomagają
    identyfikować miejsca które wymagają/nie wymagają instalacji takich
    urządzeń itd.

    Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.

    > Niewiarygodne.

    Już zauważyłem, że dla ciebie bardziej wiarygodne są opowieści kumpli
    przy kawie.

    > Ale
    > skoro tak twierdzisz.

    A kto ci broni samodzielnie to sprawdzić?

    > Tylko co to do rzeczy w omawianej przez nas kwestii?

    To, że bezmyślnie powtarzasz bzdury zasłyszane przy kawie.

    "Trzy na Polskę Szału nie ma."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr