  • Data: 2020-09-15 19:30:44
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ oczywiście, ze nawet tego jestem pewien. Tym nie mniej oczekuję od
    > adwersarza sensownego argumentu, a nie "tupania nóżkami".

    Dostałeś pierdyliard sensownych argumentów i je olałeś.

    > Jest to jakaś teoria,

    Serio? Ja pierdolę...
    Wymyśliłem na poczekaniu teorię z dupy, w ramach sarkazmu, tak jak ty
    wymyślasz, a ty to uznałeś jako sensowną teorię?
    Ręce opadają.

    > Nie wiem tego.

    Skoro nie wiesz, to po kiego grzyba wymyślasz bzdury że: "Faktem
    bezspoornym pozostaje, ze mogąc zabrać nie zabrała"?

    Nie zabrała. Ale skąd ci się uroiło, że mogła? Może, kulsontwojamać, nie
    mogła i dlatego nie zabrała.

    > To też jakiś powód. Pod warunkiem, że tam był sejf.

    Dlaczego z każdym kolejnym postem utwierdzasz mnie w przekonaniu, że
    jesteś upośledzony umysłowo?
    AED na basenie w sejfie? Dobrze się czujesz?

    Człowieku, ja z tym palnikiem zażartowałem żeby pokazać ci absurd twoich
    kretyńskich teorii wyssanych z brudnego palucha, którymi próbujesz
    usprawiedliwiać kretyńskie zachowania.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr