    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    <5f526537$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <jccu712m2v48$.1am5gdx4vyr7t$.dlg@40tude.net>
    <5f529125$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <4k4qw3xzl8u1$.1g97fbu87rnq5$.dlg@40tude.net>
    <5f529e8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <WRE4H.223124$t27.177442@fx34.ams1>
    <5f539b1a$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <LNX4H.517950$qj7.191051@fx04.ams1>
    <5f54b870$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <LE45H.491760$wl6.445702@fx10.ams1>
    <5f5547c8$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <P8A5H.187989$lz3.91785@fx37.ams1>
    <5f5a592e$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 10 Sep 2020 21:45:15 GMT

    On 2020-09-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ponieważ zostałem wywołany do tablicy, to jaki konkretnie kontekst masz
    > na myśli. Bo z tego co pamiętam to kontekst był taki, że gościa bez
    > podania powodu przetrzepano po kieszeniach i plecaku. Potem wyjaśniono,
    > że rowery w okolicy giną czy też robert to wymyślil z tymi rowerami.
    > Dalej - well it's escalated quickly. Po kolei okazało się, że w plecaku
    > szukali mu roweru, potem że policjant ma podać powód kontroli a nie
    > rzeczywisty powód kontroli a skończyło się na tym, że policjant może
    > grzebać w plecaku, bo skoro rowerzysta przewozi plecak, to jest
> [...]

    ZCP zapędziliście na poziomie roztrząsania pojedyńczych paragrafów, gdzie zapewne
    w ustawie stało, że ma podać powód kontroli, ale już nie stało (co oczywiste),
    czy rzeczywisty :) więc Robert to napisał, bo jakaś logika w tym jest, ale po
    prawdzie nie sądzę aby tak uważał, a wynika to raczej ze specyfiki takich
    dyskusji. To jest ten kontekst. Jest on związany z samą dyskusją, nie zaś z
    jej tematem.

    No tu mam więcej wątpliwości.

    --
    Marcin