  • Data: 2020-09-11 01:34:27
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tu się nie zgadzam. Wręcz przeciwnie - powinien wiedzieć, że jeśli
    > postępuje zgodnie z prawem to nie ma się czego obawiać, a jak nie to
    > zostanie pociągnięty do odpowiedzialności. Strzelanie bez poczucia, że
    > sprawa zostanie dokładnie i uczciwie zbadana prowadzić będzie na 100% do
    > patologi - w myśl zasady, że jeśli prawo umożliwia popełnienie kurewsta,
    > to to kurwestwo wcześniej czy później zostanie popełnione - niezależnie
    > od tego jak dobry (albo zły) przyświecałby cel ustawodawcy.

    Nie, zgadzasz się, mamy to samo na myśli. Chodzi, że to ma być tak skonstruowane,
    aby nie było watpliwości i aby policjant wiedział kiedy może a kiedy nie, i nie
    bał się tego robić. Ten cały cyrk, który w okół takich spraw narasta temu nie
    służy. Elementem tego cyrku są zaś różne sprawy, które śmierdzą, więc opinia
    publiczna sobie po policji jeździ, a ci ucziciwi zaczynają się obawiac używać
    broni, bo nawet jak będą mieli racje to nastroje są takie, że ich prasa
    ukrzyżuje, a kto wie czy i nie naczalstwo dla zdobycia paru punktów wyborczych,
    lub innych.

    > Nie da się ukryć. Ale to tylko dlatego, że obecnie policja jest "bliżej
    > obywatela" - znacznie bliżej niż obywatel by chciał, dzięki czemu ludzie
    > dowiedzieli się po prostu na własnej skórze jak policja działa w
    > rzeczywistości. Ja dopóki czegoś od policji nie potrzebowałem to też nie
    > miałem o nich najgorszego zdania. Potem myślałem, że to po prostu lenie
    > patentowane, a teraz okazuje się że kulsony, a cześć to takie same
    > patusy jak te po drugiej stronie.

    Wyrobiłeś sobie widzę nową teorię i lansujesz :) Nie mam niestety żadnego
    policjanta w rodzinie, którą ogarniam, nie mam jak zweryfikować.

    --
    Marcin