  • Data: 2020-09-10 23:45:15
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ponieważ zostałem wywołany do tablicy, to jaki konkretnie kontekst masz
    > na myśli. Bo z tego co pamiętam to kontekst był taki, że gościa bez
    > podania powodu przetrzepano po kieszeniach i plecaku. Potem wyjaśniono,
    > że rowery w okolicy giną czy też robert to wymyślil z tymi rowerami.
    > Dalej - well it's escalated quickly. Po kolei okazało się, że w plecaku
    > szukali mu roweru, potem że policjant ma podać powód kontroli a nie
    > rzeczywisty powód kontroli a skończyło się na tym, że policjant może
    > grzebać w plecaku, bo skoro rowerzysta przewozi plecak, to jest
> [...]

    ZCP zapędziliście na poziomie roztrząsania pojedyńczych paragrafów, gdzie zapewne
    w ustawie stało, że ma podać powód kontroli, ale już nie stało (co oczywiste),
    czy rzeczywisty :) więc Robert to napisał, bo jakaś logika w tym jest, ale po
    prawdzie nie sądzę aby tak uważał, a wynika to raczej ze specyfiki takich
    dyskusji. To jest ten kontekst. Jest on związany z samą dyskusją, nie zaś z
    jej tematem.

    No tu mam więcej wątpliwości.

    --
    Marcin