  • Data: 2020-09-11 00:11:13
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ZCP zapędziliście na poziomie roztrząsania pojedyńczych paragrafów, gdzie zapewne
    > w ustawie stało, że ma podać powód kontroli, ale już nie stało (co oczywiste),
    > czy rzeczywisty :)

    No dokładnie tak było. Z tym że nie my a robert sypał coraz to nowymi
    pomysłami jak kolegów usprawiedliwić. Przecież to nie kto inny jak
    robert w dyskusji o rowerzyście, co mu policjanci szukali roweru w
    gaciach, wyjechał z pargrafu z jakiej tam ustawy prawdopodobnie o
    kontroli celnej, że funkcjonariusz może otworzyć bagaż w obecności
    właściciela lub przewoźnika i wykombinował, że skoro plecak jest
    przewożony przez rowerzystę to rowerzysta jest przewoźnikiem. A skoro
    jest przewoźnikiem to można grzebać;) Nic nie zostało z kontekstu
    wyrwane. Co więcej sama sytuacja też nie została zmanipulowana, gdyż był
    to uczciwy filmik od początku do konca.

    > więc Robert to napisał, bo jakaś logika w tym jest, ale po
    > prawdzie nie sądzę aby tak uważał,

    To zapytaj roberta co miał na myśli. Bo ja sądzę, że to co napisał.
    Zresztą nawet chyba otwartym tekstem pisał, że zawsze można powiedzieć,
    że coś w pobliżu ukradli i udowodnij policjantowi że nie.

    > No tu mam więcej wątpliwości.

    Tu nie ma miejsca na wątpliwości. Jak policjant publicznie takie rzeczy
    pieprzy to jest tragedia. Jak podtrzymuje swoje zdanie, mimo że miał
    krok po kroku wytłumaczone gdzie błądzi i że defibrylacja po zatrzymaniu
    akcji serca to na filmach, to nie wiem jak to skomentować. Przy czym
    twierdził że się na tym zna i chyba nawet jakieś kursy miał. A pomyśl,
    że to poniekąd elita. Masakra... Naprawdę, przykra prawda jest taka, że
    upadek obrazu policji w ciągu ostatniego roku nie wziął się z tego że
    policjanci nagle skretynieli czy skulsonieli. Po prostu zbliżyli się do
    społeczenstwa i to społeczeństwo miało okazję przyjrzeć się z bliska. A
    widok... okazał się nieciekawy.

    --
    Shrek