  • Data: 2004-02-25 10:54:28
    Temat: Re: Sprawa wynagrodzeń
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że nie.
    > Tylko pamiętaj, że:
    > 1. obdarowany musi płacić podatek od darowizn, a nie dochodowy.
    > 2. ta darowizna raczej nie będzie dla ciebie kosztem
    I tu masz rację :((

    Czy istnieją jakieś inne , legalne sposoby dyskryminowania (poróznienia) obu
    pracowników? Zaznaczam ze ten drugi uprzywilejowany pracownik w razie czego
    będzie na 100% zeznawał w śadzie po mojej stronie.
    Zależy mi aby ten pierwszy własnie poczuł się dyskryminowany , gorszy , żeby
    wiedział że u mnie nie ma zadnych perspektyw i nadzieji na podwyżkę
    .Najlepiej jakby się sam zwolnił , bo ja w tym chorym kraju niestety nie
    mogę tego zrobić :(.

    Pozdr.