  • Data: 2004-02-25 12:23:49
    Temat: Re: Sprawa wynagrodzeń
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam jeszcze że imho zatrudnianie i wynagradzanie powinno być jedynie
    kwestią umowy miedzy pracwnikiem i pracodawcą i nikt inny nie powinien w to
    ingerować(o ile praca nie polega na napadzie na bank).
    Jak mam ochotę kupić jabłko w danym sklepie a nie innym to ja za to płacę i
    jest tylko i wyłącznie moja sprawa gdzie kupię jabłko , poza tym nikt mnie
    nie ukara jezeli nagle zacznę kupować w innym sklepie.
    Podobnie jest z pracą , tylko że w tym wypadku nie kupuje jabłek a czas
    pracownika.

    Pozdr.