  • Data: 2004-02-25 12:33:03
    Temat: Re: Sprawa wynagrodzeń
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c1i3ee$a4c$1@news.onet.pl...

    > musi
    > I uwazasz ze to sprawiedliwe?? Ja uważam że skoro płace to mam prawo
    > wybierać sobie pracownika , który mi odpowiada lub zmienić na lepszego

    Przy założeniu, że pracownik jest zawsze stroną słabszą, to w pewnym sensie
    usprawiedliwa to przywileje jakie posiada. Poza tym nie bardzo wiem w czym
    masz problem. Jeśli pracownik jest leniem, notorycznie się spóźnia, to masz
    do dyspozycji postępowanie dyscyplinarne, jeśli natomiast dobrze wykonuje
    swoje obowiązki, to o co ci chodzi? Nie podoba ci się jego wyraz twarzy,
    wyznanie? Ten przepis IMHO jest m.in. po to żeby wytępić z polskiego rynku
    takich pseudobiznesmenów, którym się wydaje, że zatrudnianie ludzi jest
    równoznaczne z zakupem niewolników.
    yamma