  • Data: 2004-02-25 12:42:55
    Temat: Re: Sprawa wynagrodzeń
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c1i46f$551$1@news.onet.pl...
    > Dodam jeszcze że imho zatrudnianie i wynagradzanie powinno być jedynie
    > kwestią umowy miedzy pracwnikiem i pracodawcą i nikt inny nie powinien w
    > ingerować(o ile praca nie polega na napadzie na bank).

    W naszym kraju praca sama w sobie jest wartością szczególną. Podlega
    szczególnemu traktowaniu, już choćby przez to, że stworzono specjalną ustawę
    regulującą stosunek pracy (mam na myśli k.p.) mimo, że umowa o pracę jest w
    gruncie rzeczy umową cywilno-prawną. Myślę, że jest w tym sporo racji
    zwłaszcza, że jest to w znakomitej większości społeczeństwa jedyne źródło
    utrzymania (czyt. utrzymania się przy życiu). Każdy pracodawca tworzący
    miejsca pracy w Polsce powinien o tym wiedzieć. Jeśli mu się to nie podoba -
    jest na świecie kilka innych krajów gdzie prawo jest bardziej liberalne.
    yamma