  • Data: 2005-06-30 03:34:45
    Temat: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: guru <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > pijany gosciu to niekoniecznie od razu totalne zamroczenie.

    Przede wszystkim nie odwracaj kota do gory nogami. Albo ma sie pewnosc
    ze jest w normie, albo jest ryzyko zagorzenia zdrowia. Czlowiek z
    nadwaga i "nawalony" MUSI byc odwieziony do szpitala. I tak bedzie.
    Zaden policjant nie bedzie ryzykowal procesem jak w Polsce.

    > W Polsce totalnie zamroczonego też odwiozą do szpitala jeśli wymaga
    > natychmiastowej pomocy.

    Co jest natychmiastowa pomoca. 1 promil 150 kg wagi automatycznie
    kwalifikuje sie do detoksu nawet kiedy gosc nie ma objawow wymagajacy
    "natychmiastowej pomocy". A to dlatego ze takiczlowiek jest
    automatycznie ryzykiem.

    Nie mowiac o klopotach technicznych.

    > I wskaż mi jeden przypadek w USA, gdzie pijany gościu, nie wymagający
    > natychmiastowej interwencji lekarskiej. nie wylądował w pierdlu

    Tysiace takich przypadkow sa co tydzien.

    > i nie
    > skończyło się to odebraniem praw rodzicielskich do dzieci jeśli takowe
    > posiadał.

    co ma powiedzmy DUI do praw? Za duzo czytasz glupawe gazety.

    > I co hydraulik bez narzędzi nie jest hydraulikiem, tylko jest
    > pracownikiem z dyplomem hydraulika
    > Jest hydraulikiem, który do pracy przeszedł bez narzędzi, albo zakład
    > pracy odpowiedzialny za dostarczenie mu narzędzi tego nie zrobił.

    Pracowac mozna TYLKO z narzedziami. Lekarz z samym kiltem nie jest
    lekarzem mogacym zrobic detox osobie po zawale.