  • Data: 2005-06-30 03:05:56
    Temat: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    guru wrote:

    > Czyli gazetowa wiedza. A teraz do tego podaj choc jedyny przypadek
    > goscia w stanie totalnego umroczenia gdzie nie odwieziono go do
    > szpitala. Powiedzmy jeden promil i wiecej. Zacznij od USA.

    pijany gosciu to niekoniecznie od razu totalne zamroczenie.
    W Polsce totalnie zamroczonego też odwiozą do szpitala jeśli wymaga
    natychmiastowej pomocy.
    I wskaż mi jeden przypadek w USA, gdzie pijany gościu, nie wymagający
    natychmiastowej interwencji lekarskiej. nie wylądował w pierdlu i nie
    skończyło się to odebraniem praw rodzicielskich do dzieci jeśli takowe
    posiadał.

    > Nie lekarza a pracownika z dyplomem lekarza. Lekarz bez narzedzi nie
    > jest lekarzem. Tak samo jak hydraulik ktory stawi sie bez narzedzi do
    > pracy wykonac pracy nie jest w stanie.

    I co hydraulik bez narzędzi nie jest hydraulikiem, tylko jest
    pracownikiem z dyplomem hydraulika.
    Jest hydraulikiem, który do pracy przeszedł bez narzędzi, albo zakład
    pracy odpowiedzialny za dostarczenie mu narzędzi tego nie zrobił.