  • Data: 2007-11-08 15:55:05
    Temat: Re: Śmierć ojca a wypłata kasy z konta...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 8 listopada 2007 10:40
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fguli4$4f3$1@inews.gazeta.pl>):

    >>> 2. W jaki sposób można to sprawdzić oraz odzyskać część pieniędzy mi

    > No chyba jednak przynajmniej połowa kasy na kontach należała do
    > zmarłego, a skoro miał syna, to spadek jest do podziału, nie?

    Pewnie jest, choć nie widzę podstaw. Dlaczego kasę ma dostać syn, który ojca
    od lat pewnie na oczy nie widział, a nie żona, która była zmarłemu
    najbliższa? Syn to powinien wg mnie dostać wtedy, gdy nie ma żony lub gdy
    testament tak stanowi. A nie z definicji. Z definicji to syn jest ojcu
    dłużny, ale jak znam polskie prawo, to pewnie spadki dostaje syn a nie
    ojciec.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl