eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjne › Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 21:14:09
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > a odstąpienie od umowy przez konsumenta w ciągu 10 dni gdy transakcja była
    > zawarta poza siedzibą przedsiębiorcy?
    > http://konsument.um.warszawa.pl/sites/konsument.um.w
    arszawa.pl/files/zalaczniki/5.doc

    Czytam ustawę ale nie widzę w niej
    nakazu zwrotu pieniędzy w konkretny sposób - tz. że musi to być
    przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Mówi się wyłącznie ogólnikowo
    o zwrocie całej kwoty.
    Właśne o tym napisał movoicem.

    Więc ponawiam pytanie czy w świetle w/w ustawy, mam obowiązek ponosić
    koszt przelewu zwrotnego do klienta (koszt anulowania transakcji kartą).
    Już wiem, że prowizja dla operatora płatności kartą przepada i to moja
    strata.

    Pozdrawiam
    Selektor


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1