  • Data: 2003-02-18 20:25:16
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak już pisałem, do prokuratora nadaje sie Twój post a nie dialery.
    > Od zawsze wiadomo, ze jak ktoś nie ma nic do powiedzenia to powie
    > "kurwa, pierdolić, chuj" i zwróci w ten sposób na siebie uwage.
    > Dokładnie tak jak Ty to zrobiłeś.
    A to na podstawie jakiego paragrafu? Anonim anonimowo wyzywa jakiegos
    anonimowego pajaca - speca od rozkladajacych online nogi panienek? (czyli
    facet cos a'la cyber alfons?). Mamusia mnie nie uczyla bo nie mam mamusi,
    nie lubie zwracac na siebie uwagi i tez nie bylo to moim zamiarem, a co do
    jezyka i tonu to staram sie tylko dostosowac do Ciebie i kolegi, a jesli cos
    juz mowie to chyba trzymam sie jakiejs logicznej linii. Nie naginam faktow
    do swoich uprzednio ustalonych tez jak Ty to robisz, a co do kultury to nie
    mam jej dla Ciebie...oszczedzam na kulturalnych, lubie ja im okazywac, a
    Tobie nie.
    Shepa