eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Date: Sat, 01 Nov 2008 00:27:24 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    <ge5upa$s1i$2@news.interia.pl> <ge6i7h$oqb$1@news.task.gda.pl>
    <c...@n...lechistan.com> <ge6ro3$5bc$1@news.task.gda.pl>
    <0...@n...lechistan.com>
    <1...@u...mail.op.pl>
    <3...@n...lechistan.com>
    <10k2tvyt1j5q2$.dlg@usenet.mail.op.pl>
    <2...@n...lechistan.com>
    <70tmyuyrbn0r$.dlg@usenet.mail.op.pl> <gebme9$m7e$1@node1.news.atman.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <gedb91$k69$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <geedp0$upf$1@mx1.internetia.pl>

    Steel pisze:

    > Andrzej to ze ty akurat tak myslisz nie znaczy ze jest to "bezwzglednie
    > prawda"

    Akuratna ruchu drogowym to ja się znam.

    > Jak juz wielokrotnie udowodniles twoje teorie czesto mijaja sie z prawda..

    W którym miejscu, kłamczuszku?

    > Poczytaj jeszcze raz co nakazuje ta strzaleczka namalowana na drodze i
    > skoncz pipeprzyc ze autor mogl sie spodziewac ze gosc pojedzie prosto, skoro

    Pieprzysz ty i ten kretyn, co na ślepo w lewo skręcał.

    > nie bylo zadnej mowy o zmianie organizacji ruchu na tym skrzyzowaniu a
    > pozniejsze ogledziny potwierdzily to!

    A co kogo obchodzą późniejsze oględziny?!

    Oznakowanie dla jadących z przeciwka nie interesuje skręcających w lewo!

    > W koncu musial wrocic na pas ktory pozwala mu jazde na wprost.
    > Wiec jesli lamie przepisy to powinien to zasygnalizowac, by zagrozenia nie
    > stwarzac a jego zamiary byly jasne.

    Aha, powinien był włączyć sygnalizator skręcania prosto ;->