eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-11-01 12:42:45
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    armar pisze:

    > Niby jak sobie wyobrażasz zmianę pasa ruchu?

    Poprzez zmianę pasa ruchu.

    > Skręcasz kierownicą w prawo, by zjechać z pasa po torze
    > przecinającym jezdnię, a następnie skręcasz w lewo,
    > by wyprostować samochód, gdy znajdzie się na wybranym pasie,
    > by się na nim utrzymać i nie kontynuować jazdy w prawo.

    ROTFL

    Bardzo ciekawie muszą wyglądać twoje manewry.

    > Tych manewrów kierowca jadący z południa nie mógł przewidzieć

    Bo był ślepy?

    > i jak widać nie przewidział, do czego art. 4 daje mu prawo.

    > Jestem cierpliwy, więc napiszę ponownie:

    Raczej odporny na wiedzę i trudny do zarąbania.

    > - jeden pas ruchu jest dla samochodów w kierunku w lewo <--
    > - drugi pas jest dla samochodów w kierunku na prawo -->

    Nie temu z południa o tym decydować. Te znaki, jeśli w ogóle w danej
    chwili tam były i nie zostały tymczasowo unieważnione przez znaki
    pionowe lub osobę kierującą ruchem, nie dotyczyły osoby jadącej z południa.

    > Nie jest dostępny kierunek na wprost.

    Bredzisz. Uporczywie.

    > Stoją słupki na malowanym pasie ruchu na wprost i gdyby jechał
    > w *kierunku* "na wprost" po tych słupkach, to kierowca z południa
    > byłby winnym wymuszenia pierwszeństwa, gdyż nie mógł wiedzieć,

    ROTFL

    Ominięcie przeszkody jest dla ciebie czymś niezwykłym i zaskakującym, a
    staranowanie jej za coś zupełnie przewidywalnego i normalnego?

    > że po środkowym pasie jechać nie wolno i o tym, że MAYkel
    > nie widział znaków dla kierowcy z północy napisałeś kilka razy.
    > MAYkel widział kierunek jazdy obrany przez pirata drogowego
    > (bo tego faktu chyba nie będziesz podważał) i stwierdził,

    Owszem, widział kierunek jazdy obrany przez siebie, bo to on jest
    piratem (no, ewentualnie "kapelusznikiem"). Ale miał psi obowiązek
    sprawdzić, czy nie istnieją jakieś pojazdy jadące z tej twojej
    "północy". Nie sprawdził i wymusił pierwszeństwo.

    > że ma wolny przejazd w lewo, bo z naprzeciwka
    > w prawo i prosto nic nie jedzie.

    Nic nie stwierdził, bo był głupi i w ogóle nie patrzył.

    > No przecież wiem, że na ten konkretny artykuł brakuje kontrargumentów.

    Trudno argumentować z bredniami. I twoją "sklerozą" - kierunek jazdy
    zmieniał ten z "południa".

    [ciach bełkot]