eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-11-03 08:06:24
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akuratna ruchu drogowym to ja się znam.

    Wlasnie widac...

    > W którym miejscu, kłamczuszku?

    nie chce mi sie wertowac archiwum w poszukiwaniu bzdur ktore wypisywales...

    > Pieprzysz ty i ten kretyn, co na ślepo w lewo skręcał.

    taaa. z kultura tez jestes na bakier....

    > A co kogo obchodzą późniejsze oględziny?!

    Nie wydawaj kategorycznych sadow

    > Oznakowanie dla jadących z przeciwka nie interesuje skręcających w
    > lewo!

    ja rozumiem ze jestes z tych co ich nalazy nie obowiazuja... i zaliczasz sie
    do cwaniaczkow wyprzedzajacych lewoskretem by wcisnac sie przed kolumne
    stojacych na czerwonym na wprost... ale to ze tak a nie inaczej uwazasz to
    tylko zle swiadczy o tobie...

    > Aha, powinien był włączyć sygnalizator skręcania prosto ;->

    Taaaa zwlaszcza ze wracajac na swoj pas musial sie teleportowac 3m w
    prawo... jesli tak bylo to ok... ale niestety tak nie bylo... widac ze w
    swej daleko posynietej ignorancji nie zadales sobie trudu nawet popatrzec na
    rysunek. A innych obrazasz i medrkujesz...
    Jestes po prostu zenujacym prostakiem.

    --
    Steel