eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Data: 2017-08-25 11:20:36
    Temat: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-25 o 11:15, asuszek pisze:
    > W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:07:23 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    >> W dniu 2017-08-25 o 10:59, asuszek pisze:
    >>> Witam
    >>>
    >>> Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu 2016 zakupił
    od nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016 złożył reklamację na te
    filtry odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony towar (zawierajacy inną lepszą
    włókninę). W listopadzie 2016 napisał znów reklamację ze te filtry które otrzymał w
    czerwcu 2016 także są nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był
    poproszony o odesłanie tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24
    sierpnia 2017 r. odesłał te filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych nie mógł tego
    zrobić wcześniej, filtry są mocno zużyte (dostał 4 szt) dwie z tych czterech sztuk
    zostały/ wyglądają na wyczyszczone sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca
    wymianę filtrów co kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła
    weoksploatować dane filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te filtry nie mielismy
    nigdy żadnej reklamacji. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście
    do klienta, jednak ta sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za
    porady.
    >>
    >> Czy klientem jest konsument, czy firma?
    >>
    >> --
    >> Liwiusz
    >
    >
    >
    > Klientem jest konsument

    Czy filtr był rzeczywiście niezgodny z umową?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1