eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Data: 2017-08-25 20:39:06
    Temat: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Od: asuszek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Napiszemy do klienta, ze reklamacja jest nie uznana. Moze jakby odesłał te filtry w
    listopadzie, przesłał wtedy jakieś zdjecia, nagrania z działania centrali, a tak
    dostaliśmy "pustego" maila że po zastosowaniu fitrów zmienia mu się ciśnienie.
    Odesłanie zużytych filtrów po prawie roku od maila to wg mnie/nas trochę nie poważne
    podejście. Znalazłam takie stwierdzenie "Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę
    rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia
    stwierdzenia wady". Ok ale ten Pan stwierdził tą wadę my nie mielismy takiej
    możliwości mogliśmy się opierać tylko na jego mailu. Odniosłam to do zakupu butów,
    zareklamuje je mailowo sprzedawcy a za rok je oddam.... do sklepu, czy to jest
    poważne? Wartość tych filtrów to ok 400 zł moze dla niektórych to mało, ale już
    "straciliśmy" na reklamacji tych wcześniejszych filtrów i doszliśmy do wniosku, ze
    jeżeli Pan się odwoła to idziemy do prawnika bo za poradę nie powinniśmy zapłącić
    więcej niż wartość tych filtrów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1