eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Data: 2017-08-25 17:58:58
    Temat: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:59a0438d$0$5161$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2017-08-25 o 16:43, J.F. pisze:
    >> Poinformowac klienta ze lepsze nie beda, oddac pieniadze i niech
    >> naciaga inna firme.

    >Dlaczego ma oddać pieniądze?

    Zeby zawracania d* nie bylo wiecej niz te filtry warte.
    I niech sobie klient szuka nowego dostawcy filtrow :-)

    >Nie widzę, albo nie doczytałem, ale jaka była podstawa tej
    >reklamacji? Że się za szybko zapchał? Czy że przepuszcza
    >zanieczyszczenia?
    >Bo jeżeli to pierwsze, to właśnie może świadczyć o dobrej jakości
    >filtra, a to że klient ma wentylację w kotłowni na węgiel, śmieci i
    >cholera wie co jeszcze tam ludzie spalają ;), to chyba nie jest
    >problem sprzedawcy?

    Albo o zbyt dobrej jakosci, kiedy przy przecietnym zapyleniu powietrza
    filtr sie zapycha zbyt szybko.

    I co - bieglego powolywac, ekspertyzy robic ?
    Sa inni klienci, zadowoleni, płacący ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1