eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. › Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MIX-NET" <hk@.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Date: Tue, 3 Apr 2012 10:48:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 60
    Message-ID: <jledg4$9gs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jl4slk$lns$1@inews.gazeta.pl> <jl7i0u$sji$1@inews.gazeta.pl>
    <jl7m9v$nfq$1@inews.gazeta.pl> <jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl>
    <jl9j2p$lhn$1@inews.gazeta.pl> <jl9rg8$le0$1@inews.gazeta.pl>
    <jlai0c$oa2$1@inews.gazeta.pl> <jlbv02$hme$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1204021325290.3180@quad> <jld29l$fd7$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1204022348380.2036@quad>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-251-135.dynamic.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333442884 9756 89.79.251.135 (3 Apr 2012 08:48:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Apr 2012 08:48:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: mix_net
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701119
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1204022348380.2036@quad...

    > Owszem.
    > Pytaniem jest, na jakiej podstawie :)
    > Ustawa okresla jasno: "nieodpłatna naprawa lub wymiana", przy czym
    > na przeszkodzie wymianie może stanac "nadmierny koszt" po stronie
    > sprzedawcy.
    > Zwrot gotówki dopiero jak to pierwsze nie działa.

    Lub gdy wystepuje "duza uciazliwosc" dla konsumenta, a ta wystepuje juz od
    lutego.
    >
    >> Gosc podbil papier, dostalem kopie i zaproponowal wezwanie serwisu, na co
    >> przystalem, bo na moj chlopski leb ot tak sobie kasy nie wyplaca, tylko
    >> serwisant najpierw musi stwierdzc, czy moje roszczenie jest zasadne. Myle
    >> sie?

    > Tak, IMO serwistant może przyjsc i naprawić, tak zwyczajnie.

    No wlasnie. Moze przyjsc i naprawic, musze sie na to zgodzic czy moge zadac
    (jak nie pieniedzy), to chociaz wymiany na nowy egzemplarz? To jest wybor
    moj, czy sklepu?


    >> 1. Serwisant nie przyjechal na umowiony przez sklep termin.
    >> Prawdopodobnie
    >> beda probowali umowic sie na inny termin, jednak mi teraz nie bedzie
    >> pasowac. Co bedzie dalej? Jaka odpowiedz da mi sklep nie wiedzac co
    >> faktycznie dzieje sie ze sprzetem?

    > "No przecież uznalismy reklamację, a kłopoty z dogadaniem się z serwisem
    > co do terminu to pan stwarza".

    Ok umawiam sie na termin. Nie otwieram drzwi. Oni twierdza, ze byli, ja
    twierdze ze nie byli. Co dalej :)?

    A po drugie
    Sam fakt wyslania serwisanta = uznanie reklamacji?

    > Bardzo proszę bez oburzenia, pytałes co może Ci odpowiedzieć sklep :)
    > (może, bo równie dobrze może posłac Ci nowy egzemplarz z jakims bonusem,
    > przyroda podobno zna takie przypadki, ale dla celów dydaktycznych
    > wybieram jakies mniej korzystne wersje, żeby zawodu nie prowokować :))


    >> 2. Co jezeli serwisanci beda na tyle bezczelni, ze powiedza ze po prostu
    >> w poniedzialek nikogo nie zastali w domu. Jakie sklep ma ruchy w tym
    >> momencie?
    >
    > Formalnie starac się o ustalenie terminu naprawy.
    > "Staralismy się niezwłocznie, ale nie wyszło".

    I co dalej? Co moge dostac po 14 dniach w pismie od sklepu? Pralki nie
    widzieli na oczy.

    MIX-NET


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1