    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Date: Wed, 8 Dec 2004 20:40:04 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Cóż zrobić. Każdy klient w serwisie to niezły cham. Jak ktoś mi pisze, że
    > jestem be bo nie zagadałem serwisanta tylko jestem wymagającym klientem i
    Z twojego pierwszego postu: "No to ja się cieszę, że zgodnie z Ustawą zaraz
    mi ja wymieni. "
    Co rozumiesz przez zaraz? Bo ja to, że miałeś zamiar wyjść tego dnia z nową
    płytą.
    W gwarancji raczej jest napisane że musisz poczekać 14 dni ROBOCZYCH, więc
    skąd pomysł, że to serwisant jest be?
    > mam poznać kruczki gwarancji to nie sądzę by miał to być komplement ani
    > nic
    > miłego w moją stronę.
    Jakby nie patrzył to moja wypowiedź obraźliwa wobec ciebie nie była
    natomiast twoja wobec mnie może być za taką uznana.
    > Jeśli PawełJ miał co innego na myśli to chętnie zmienię swoje zdanie.

    > Póki co trafiłem na buraka w serwisie, który rzuca wstawki w stylu "niech
    > pan sprawdzi co nie działa, to nie moja sprawa".

    A wsumie to dalsza dyskusja nie ma sensu, ale chętnie poczekam, aż wypowie
    się ktoś na temat prawnej strony.
    PawełJ